Sprudlande ideér

Nåting som jag har velat ha länge (flera år) det är en symaskin.. nu mer än någonsin så vill ja ha det jag sprudlar utav ideér som jag vill knåpa ihop innan jag hinner glömma bort dem i farten..
Jag kan ju ha en förmåga att göra det ;P
Jag har ju inte direkt världens bästa ekonomi just nu heller så jag kan inte direkt ställa mig och köpa en helt sprillans ny symaskin även om det vore det bästa att göra för att man ska ha en garanti tex.
Men jag skulle lika gärna kunna ta en begagnad i ett bra skick som inte har allt för många år på nacken.
Jag kikar runt efter det med jämna mellanrum men inte hittat något bra och lockande än så länge.
Så om ni ser något säg till mig då :) eller om ni vet något om en som vill sälja en kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback