tisdag kväll

Då har man varit flitig och nästan bakat klart jag har en sak kvar att baka sen ska jag dekorera det och tårtan då såklart men tårtbotten är fixad :)
Tack älskade J för hjälpen med bakningen och färgningen av mitt hår.
Du är så gullig och omtänksam min underbara vän!
Barnen lekte på så bra precis som vanligt hihi
Vi ska ju ses imorgon igen.
Imorgon ska jag hämta överraskningspaketet från Libero til Jazmine spännande
Så ska jag köpa ett par skor som jag ska ha bla på lördag.
Tänkte jag skulla kolla om jag hittade någon bild på dem så ni får se.
Annars så får det bli imorgon jah kan ta kort på dem :)
Sen kan nog slänga in ett kort på min nya hårfärg imorgon också :)


Kommentarer
Jenny - tävla om ett presentkort värde 1000 kr säger:

hihi du var med! jag missade det bara :) kramisar!

2010-04-20 | 22:04:21
Bloggadress: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback