torsdag

Då har man fått sovit hela denna natt :)
Fick stor besök igår jag hehe
Syster å kusin kom förbi en sväng
Dem fick turas om att hjälpa Leone att sova lägga och läsa bok som hon ville då, så lurades hon så syrran skulle byta blöjan haha det behövdes inte alls :) Jag var helt utanför på den fronten igår då dög inte mamma till någonting hihi. Men dem vet ju att jag kan göra detta själv på kvällarna så hon sover gott min älskade prinsessa ♥ dem kännde sig knappast tvingade till att lyssna på Leone en sväng skulle ju inte jag tro iaf.

Alla är vi vakna Leone är på dagis sista dagen denna vecka så har hon lång helg sen.
Jazmine låg och "pratade" här bredvid mig nu ligger hon med nappen och sprattlar kikar lite på mig med ett leende. älskade illa prinsessan ♥



Nä nu ska jag dricka lite kaffe så jag blir lite piggare idag också.
ha de gott.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback