Johanna ger lite tips :)

Vill man skriva något eget i kodmallen som en egen text i sidomenyn tex så kan man gå tillväga så här:

i design
kodmallar

Under

<div id = "side" >
  <div class = "nav" >
i alla flikarna i kodmallarna! för att få det likadant överallt och inte bara på första sidan..
< b ><font color= "#(här ska det stå den färgkod som man vill andvända)" >Färgvalets ord tex< /font >< /b > om man vill ha något mer markerat fetare text alltså< br / >

Tänk nu på att jag har försökt att förklara och visa sammtdigt så det är mer utdraget än vad det ska vara.Koderna ska sitta ihop mellan </ ordet Font >som står för färgvalet på texten fast det förstod ni kanske och sen <bokstaven B> som står för att göra texten mer marekad fet liksom samt < bostäverna BR följt av/> som står för att ge ett mellanrum

säg gärna till om ni inte förstår nånting

Kommentarer
sara säger:

Vad jobbigt med magsjuka igen, något av det värsta jag vet! BLä!

vad är det jag skall ändra?

2010-04-18 | 23:08:30
Bloggadress: http://kidzmode.blogg.se/
sophie säger:

Hallådär! Jag har en ny tävling på min blogg, för lite större barn. Kika in och se om det skulle vara något för dina barn :)

2010-04-18 | 23:37:01
Bloggadress: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback