Måndag

då var man uppe med tuppen..hade inte varit helt fel om man fått lite mera sömn
ja skulle ju ändå behöva det försöka få vila ut lite iaf, så jag på nå sätt kan komma ikapp...
Det är enbart för min egenskull som det skulle behövas finns väl ingen som orkar sova minnimalt under en längre tid utan att försöka vilja ta igen lite utav den förlorade tiden dem timmar man inte fått sova som man ska..
Men jag ska inte klaga inatt var det mer sömn än nätterna innan hihi
Så jag känner mig inte så jätte trött men jag vet att ja har några timmar kvar till ett normalt 8h sovpass.

För övrigt så är det jag och Jazmine som är vakna :) Leone vaknar nog snart hon med och kommer smygandes.
Hon brukar göra det när jag är upp före henne, är hon vaken först kommer hon in till mig och viskar (ex.) mamma måste vakna nu...
Så kan hon antingen lägga handen på armen, klappa mig över armen/ ryggen/ ansiktet eller knuffa till mig lite lätt så lutar hon sig så långt fram hon bara kan min prinsessa ♥.
Jazmine ligger i sitt babygym, hon ska strax få lite gröt typ där vid frukost tid tänkte jag :)
så en liten stund kvar tills dess men brukar ju gå rätt fort.

Kommentarer
Carolina [fotograf] säger:

Ny konversation ligger upp nu som läsarna bett om. Har halsfluss så jag kommer uppdatera mycket inför min New York-resa. Många foton och mycket skoj. Kolla in många gånger, cause you'll like it ;) ♥ ♥ ♥

2010-04-05 | 10:28:07
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback