Älskade från första stund

Sitter här och ler för mig själv och tänker tillbaka på när Leone var liten, dagen jag fick veta att jag väntade barn, Alla dem första sakerna under hela uppväxten från bebis till barn.
Dagen jag fick veta att Leone skulle bli storasyster, dagen dem träffades för första gången :) hur dem leker och busar skrattar och har så otroligt roligt hur mycket dem älskar varanndra mina prinsessor.
Dagen jag fick se Leone för första gången och dagen jag fick se Jazmine för första gången.
Första gångerna som har varit hittills med Jazmine och alla som komma skall.
åh det är verkligen sann äkta kärlek, mina älskade vackra prinsessor ni är och kommer alltid att vara älskade från första stund ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback