Fredag och tävlingstips

Då var det fredag och helg,
för en vecka och en dag sen så
hade jag och min älskade man en helkväll
för oss själva och ett trevligt bio besök.
Denna helg så vet jag inte vad som finns med på kartan.
Det blir nog en rätt så lugn helg, med familje mys.
Jag har sovit otroligt bra i natt och det
har Jazmine också gjort jag tror det
gjorde susen att möblera om i sovrummet.
snart så ska barnen få börja dela rum har jag tänkt.
Men jag måste först och främst lösa hur jag ska möblera..
Det är ett väldigt avlångt sovrum så det är inte så lätt,
som det låter för jag vill få en yta att röra mig på.
Även fast det kommer att vara två sängar därinne.
Barnen ska ju ha plats att leka också, det finns ju nu
när Leone har rummet för sig själv.
Bättre förvaringsutrymme skulle säkerligen behövas,
Det blir ju en del leksaker med två barn ;P
tycker det är jätte roligt att pyssla med inredning,
och få leka fram en härlig och mysig atmosfär.
På tal om det ni har väl inte missat Dianas temahelg med
Barnrum? Den håller på till denna helg
så vill ni vara med på den kika in och delta i hennes olika tävlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback