Härlig dag

Barnen har badat och har nu pykamasen på sig och är redo för att få gå och sova.
Middagen har vi redan ätit allihopa sen vart det att bada för barnen ;)
Ser fram emot att få veta mer om Willvin Creative också förhoppningsvis under denna vecka.
Vad roligt och spännande, jag har just noterat att jag har fått ytterligare en inbjudan till en gala :)
Med Årets mama 2010, skulle vara väldigt intressant att gå på det är ju ett som är säkert.
Någon annan som fått en sådan inbjudan idag eller i tidigare dagar?
Mycket som händer nu, men det är bara roligt.
Men det blir ju en del att planera på det också, vilket kan försvåra för en utan körkort men allt går ju att ordna.
Nä nu ska jag gosa en sväng med prinsessorna innan dem ska få krypa ner i sängen.
Noterade just en jätte rolig sak när jag kollade hur allt såg ut på den, jag har haft en tok bra månad med underbart många besökare hela 1255 st på hela denna månad och det är Rekord
Roligt att så många hittat hit och hoppas ni stannar.

Kommentarer
Erlingfanny säger:

Great site. Good info

2011-03-04 | 09:35:52
Bloggadress: http://erlingfanny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback