Idag är en bra dag

Fredag den 13e idag, hum så det är idag man ska hålla sig inne då med andra ord?
ne ja skojja bara så skrockfull är jag inte ;)
Jag måste skaffa nya batterier till min kamera, dem laddar ur super fort och man hinner knappt ta nå kort.
Jätte tråkigt med tanke på att det händer ju saker varje dag, saker man vill fånga på bild.
Då pratar jag barnen kärlek, hyss och framsteg. Ja allt vad som kan tänkas hända under en hel dag :)
Jag skrev ju inatt att jag skulle lägga upp en ny tävling idag och det kommer jag att göra.

Jag är på väldigt bra humör idag, inte för att jag varit sur dem andra men det känns verkligen som en super härlig dag idag.
Brukar du få den känslan ibland?
Att somliga dagar känns så mycket bättre än andra.



Kommentarer
Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ säger:

Tack för receptet :)

Jag skulle behöva en ny batterilucka till min kamera...så himla trist när den far upp hela tiden och det nästan inte går att teapa ihop...

Kram

2010-08-13 | 13:08:43
Bloggadress: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback