kvällsliguppdatering

Idag har vi hunnit med en hel del vill jag lova, först var jag iväg ensam utan man och barn visserligen bara dryga timmen men alltid nåt ;)
Sen så kom jag hem hann inte göra så mycket då heller eller jo Daniel ordnade ju med WOW så i väntan på det gosade jag med Jazmine och busade med båda tjejorna, sen drack jag lite kaffe och väntade på att Daniel var klar att bege sig ut. Så då gick vi ut till hälla och kikade lite, köpte en ny brödrost och *äntligen* nya batterier så nu blir det fotografier så det står det härliga till igen lovely
Då blir det inte bara en massa text och tävlings bilder med andra ord hihi.
Nu ska jag sätta mig ner vid min älskade symaskin och skapa lite nytt som ni får se när det är klart.
Daniel ska nämligen in och spela WOW när han kommit ut ur duschen så då blir ju datorn upptagen, då får jag passa på att sy lite medans jag har tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback