Lillan på vandring

Då har man sytt lite mera :)
Bilder kommer då jag lyckats fotografera med min kamera *äntligen*
Fast den håller sig inte alls igång länge hehe.
Jag gick med Leone till dagis imorse också och Daniel hämtade henne, försov oss gjorde vi med.
Känndes lite skumt att vakna efter klockan, men däremot så väckte Leone mig innan kl 6 och sa att hon var rädd?
För vad vet jag inte för vi sov ju allihopa, hon fick iaf krypa ner bredvid mig i sängen och sova vidare.
Antar att det gjorde så jag försov mig vet inte..
Jazmine är jätte duktigt hon går själv hela tiden längre sträckor och reser sig fort upp när hon ramlat och går vidare. Med ett jätte smile på läpparna hon är så nöjd, och jag är så stolt över henne!
Har ett lortgris kort på henne som jag lyckades ta idag när hon går ;)
Kan ju visa det men som sagt hon är lortig (bodyn) hon har just ätit och jag hann inte byta innan hon börja gå hehe. Eftersom att jag hade kameran nära till hands så lyckades jag fånga det på bild.

 Som sagt jag vet att hon är alldeles kladdig men det bjuder jag på denna gång. Hon är förresten på väg till mig jag står som ni märker typ framför henne men jag syns inte på bild så hon var en bit ifrån ändå ;) Min älskade gullunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback