Lördag

Idag så ska vi ner på marknaden och kika, min mormor kom ju igår som jag även nämde =)
Men hon åker dock hem imorgon igen lite tråkigt men vad ska man göra..
Jag köpte nya skor till mig igår, till Daniel och till Jazmine. Ja alltså Leone har just vinter skor eftersom det var de jag köpte till Jazmine.
Dessa vart iaf köpen
Varmfodrad Känga från Skopunkten.com
Men dem går att ha uppvikta inte bara nervikta så den fodrade delen syns som på bilden.
Sko från Skopunkten.com
Daniels inköp
Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
Super söta och mjuka och bra inför en liten dams första äventyr och promenering i snön. Finns även i rosa men jag gillade dessa mer.

Kommentarer
angelica säger:

Hej.

Gillar dom svarta fodrade skorna sjukt mycket :)

Du skulle inte kunna säga vart du köpt dom? :)



2011-09-25 | 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback