Lördagen fortsätter

Ja då har man varit riktigt flitig idag vill jag ju lova, jag har städat och rensat bland Leones leksaker.
Jag har tvättat 3 maskiner med tvätt.
Jag har möblerat om i Leones rum, jag har ställt in Jazmines säng så numera heter det ju inte Leones rum utan barnensrum på riktigt ;)
Jag håller tummarna på att det kommer fungera redan nu dirakt att dem ska sova i samma rum och att det inte blir en massa bus.
Då får Jazmine flytta tillbaka till vårat sovrum ett tag till.
Men nu vet jag iaf att det fungerar kanonbra att ha båda banrnens sängar i det rummet, och det är faktiskt huvudsaken.

Kommentarer
jenny säger:

Tack fina du! Det är en babyjogger city select, jag har skrivit massor om den på min blogg under kategori vagnar, så titta gärna in där o läs mer :-)) kramn

2010-08-15 | 00:18:33
Bloggadress: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback