Måndagslistan ♥ 23/8

All ära till Jenny för denna underbara idé med måndagslista att skriva ner alla positiva saker, som varit och som kommer ♥
Idag så är det måndag och jag känner en bra start på denna vecka också :)
Känner mg väldigt glad idag också så här följer min måndagslista för denna vecka.

Jag är glad för att:

☆ Min stora prinsessa kom hem igår, och har haft en underbar och rolig helg med min moster ♥

ღ Att man nu verkligen ser att det är tänder på gång på Jazmine för att inte tala om hur jobbigt det är för henne när hon ska till och sova.

☆ Jag har haft en fantastisk helg, med mycket skapande från min sida ;)

ღ Jag är glad över att jag skapat ytterligare ett mönster själv denna gång är det på en bodysuit ;) (för visst heter det så en body med lite shortsliknande ben)

☆ Jag får mycket fina vänliga och uppmuntrande ord över mina kläder ♥ Lycka

ღ Jag älskar mina underbara döttrar, jag älskar min underbara man - Ja jag älskar min familj helt enkelt ♥ =)

☆ Det verkar som att intresset för även större kläder finns eller har jag fel? Jag har iaf fått förfrågan ang om jag bara ska göra kläder för barn eller större också, svaret är enkelt jag kan göra till kläder i alla storlekar ;)

ღ Det blir en lite kortare variant på min lista idag, men glädje delar den med sig (hoppas jag iaf).

☆ Imorgon avslutas tävlingen med PaxLux, och en vinnare kommer att koras.
Men för er som inte vinner så kommer det mer sånna vinster och andra supervinster ;)

ღ Det var min måndagslista för denna gången, nu tog det stopp över vad jag skulle skriva :/ uppdaterar mer här på listan om jag kommer på vad jag mer skulle skriva.

                 Kram så länge.


Kommentarer
Michelle säger:

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-23 | 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback