Måndagslistan ♥ 2/8

Idag är det måndag och jag är glad för att

Jag har haft en underbar helg

Ett trevligt biobesök med min man

det gick bra för Jazmine att vara utan mamma under den tiden ♥

Har fler tävlingar att lägga upp ;)

Och ytterligare samarbeten på gång.

Leone har klippt sig och är hel nöjd ♥

Jazmine kan stå en kort stund ensam utan att hålla i sig ♥

Jazmine kan ta några steg utan stöd hihi ♥

Idag är en bra dag, denna dag vill jag visa er lite bilder.

Två supergosiga döttrar myser

Dem är så goa och glada älskar er mina prinsessor ♥

Så här ser det ut på hyllan i Leones rum,
jag måste måste verkligen få tag på snygga bokstöd för så här går det ju inte att ha *skämms*


Försöker ta kort på Leone innan vi går till frisören.

Hon ville inte riktigt vara med på kort just denna stund.

Här försöker jag visa hur det ser ut bak mot ryggen men det vart inte så bra


så jag gjorde så här istället


För att ni skulle förstå hur pass långt hår hon egentligen hade
(nästan till rumpan inte mycket som saknades)


Nu har vi precis kommit till frisören
det regnade ute också men det märktes inte så värst på någon av oss


Då sitter Leone i stolen och frisören ska precis börja klippa


Här har hon kommit en liten bit i sitt klippande frisören, Leone sitter så lugnt och stilla.
Trots att hon är håröm säger hon inte ett knyst när frisören borstar igenom håret.


Nu ska luggen klippas :) så hon slipper få den i ögonen,
vem vill ha det det är ju inte så behagligt.

Och så här vart resultatet på Prinsessan ♥

Visst vart det bra, hon är ju så fin min älskling

Så avslutar vi med en bild på en glad liten prinsessa som gärna ville vara med på kort ;)

Detta Leende möttes jag av när hon såg kameran hann inte med mer än detta kort sen dog batteriet men jag hann ta kort på det jag ville och lyckligaste kortet på Jazmine hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback