Måndagslistan 30/8

Idag är det måndag och jag fortsätter att följa med på
 Jennyn´s härliga ide måndagslistan och jag är glad för

 Jag har haft min mormor på besök under helgen.
 Jazmines går mycket mer på egen hand och längre sträckor.
 Att öppna förskolan öppnat igen, som vi var på  i torsdags.
 Leone bojkottar pottan och föredrar toaletten ;) "som stora flickor gör."
 Inhandalt en del presenter till barnens kommande födelsedagar.
 Leone fyller 4 år om ca 2 månader.
 Jazmine fyller 1 år om ca 2 månader och 1 vecka.
 Leone är tillbaka i att älska sitt dagis, och längtar tills hon kommer dit.
 Det är så roligt att titta på Jazmine när hon går, ibland blir det lite vinglig men då stannar hon
           sen går hon igen,håller hon på att rammla så stannar hon 
           böjer sig fram och håller i golvet upp igen så traskar hon vidare :D
 Att man äntilgen ser Jazmines första tand som hon har lurat och vilselett mig i att den kommer då.
 Älskar min familj 
 Lycklig att jag har en sådan fin och underbar familj 
 Att jag har två underbara döttrar som jag älskar mer ön ord kan beskriva,
       ni är mitt allt mina älskade prinsessor. 
 Att jag har en underbar man som står kvar i vått och tortt.
 Oerhört glad över att jag har underbara läsare som stannar även om ni vill vara lite anonyma
 Har flera helt underbara samarbeten och flertalet underbara tävlingar
        som väntar på att få visas i rampljuset ;)
 Detta är sista måndagen på denna månad och början på en ny månad me like

Kommentarer
Sanna säger:

SV: Tack för tipsen angående cykel, jag har ännu inte köpt någon än på grund av tidsbrist så jag ska ta vara på dom när köpet väl blir av.

2010-08-30 | 11:04:50
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/
Jeanette - tävlingor pågår säger:

skönt med en mandags liste :)

2010-08-30 | 19:55:00
Bloggadress: http://www.babydjungeln.se
Fabianemmy säger:

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 | 15:25:35
Bloggadress: http://fabianemmy.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback