Måndagslistan 9/8

Idag är det måndag, och jag fortsätter att följa Jennyn med den underbara måndagslistan.
Med måndagslistan så kan man spride lite glädje och dela med sig utav sina guldkorn i vardagen det gillar vi.


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☮ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


☆ Att Jazmine snart är 1 år

ღ Att Jazmine vågar släppa mer pch mer, så snart går hon själv ;)

☆ Att jag har så fantastiskt underbara människor runt om mig

ღ Att så många sprider glädje runt sig

☆ Flera samarbeten, och tävlingar kommer ;)

ღ Jazmine lockar mig till skratt varje dag

☆ Jenny delat med sig utav denna idé och att jag precis som så många andra följer och delar med oss utav våran glädje i vardagen.

ღ Att jag hade en jätte lång lista men jag skulle förstöra det för mig själv hehe
 
☆ Leone har semester ett tag till myys

ღ Att Jazmine snart kommer att få börja på dagis, bara vi har en dagisplats

☆ Att risken för att jag upprepar mig totalt för att jag förstörde min första lista ;) men ni blir inte irriterad över det va hihi..

ღ Att jag älskar min man och mina underbara prinsessor till döttrar

☆ Att min familj är ett hop att människor som betyder allra mesta för mig

ღ Att jag fått iordning på min design, och den ska nu stämma på alla sidor ;)

☆ Att det finns så fina underbara människor runt om en

Kommentarer
Carolina säger:

Vilken härlig lista - den blir man glad av! :-)

2010-08-09 | 11:46:56
Bloggadress: http://carolina1979.se
jess säger:

ingår jag i punkt tre? hahahaha kram Jess :p

2010-08-09 | 13:48:41
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback