onsdag & fint väder

Det kommer dyka upp en del frågor här men jag skulle vilja ha svar på dem så jag vet själv hur jag ska lägga upp allting och planera. Så det vore jätte snällt om jag kunde få lite hjälp med svaren.
Tänkte jag skulle köra igång tävling idag men hur många kan jag ha igång sammtidigt utan att det blir för mycket?
Ska jag vänta lite till så en närmar sig att avslutas?
Tala gärna om vad ni tycker vill ju att ni alla ska få chansen att delta.
Idag är det en fin dag ute, idag så ska jag klura lite mer på att jag ska hinna med att göra alla mina planer som jag har..
Det känns ibland som att jag stressar och pressar mig själv mer än nödvändigt, jag gör oftast allting på en och samma gång istället för en sak i taget :/ dels blir det så för att jag är su full av idéer så jag villg öra det så snabbt som möjligt för att få ut mina idéer. Lyckas jag inte så blir jag irriterad och så blir det liggandes tills jag får för mig att jag ska göra allt på en och samma gång.
Är jag ensam om att göra så?
Förresten jag har en tävling på lur där det blir två vinnare vet dock inte om jag ska göra det sammtidigt eller i 2 omgångar vad säger ni på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback