söndag kväll

Jag har dammsugit och plockat, haft besök av grannen och son.
Jazmine har gått mera idag ;)
Sen har Jazmine tagit tag i lära-gå-vagnen och började traska och fort gick det ;)
Innan har hon bara tittat på den och tittat på mig, flyttat på ena leksaken efter den andra över till gå vagnen hehe. Gullunge♥
Då har man hunnit äta middag och badat barnen :)
Älskade goa underbara ungar ♥
Jazmine ligger till sängs nu för att sova.
Leone ska strax också gå och sova det är inte så lång tid kvar tills dess.
Sen ska jag sätta mig och göra klart min syning ;)
Jag tror jag har kommit fram till en kostnad på byxor, men jag är fortfarande velig.
Egentligen så borde det ju inte vara så svårt, men jag tycker det.
Tycker att det är svårt när jag inte vet vad man är villig att betala.
Det är väldigt bra kvalité, slit starkt, stilren och enkel design, sköna att ha på sig, lek vänliga och följsamma.
det är ju precis sådant man söker i kläder, iaf jag.

Kommentarer
N I L M A säger:

Hejsan!



Tävlingen om en valfri tavla från littlestudio.se är nu avslutad och vinnaren är publicerad på bloggen. Kika in och se om det var just du som vann!

2010-08-15 | 20:41:03
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback