städ,möblering och sortering

Vad duktiga ni är allihopa som är med och tävlar ;)
Roligt att se att ni är så aktiva allihopa.
Kul verkligen.
Idag så har jag hållt på att städa och sortera lite kläder
möblerat om i sovrummet och donat en del.
Just nu hålelr jag på med dagens middag så ska vi äta.
Nån som kan gissa vad vi ska äta?
Efter maten så ska jag gosa med mina älskade prinsessor,
sedan så blir det kväller för dem ett tag efter det alltså.
Så ska jag försöka ordna klart det som är kvar att göra,
så mycket som jag orkar åtminstonde.
Så måste jag ordna till designen också..
Är det mycket huller om buller för er som kikar in och klickar er runt?
Tacksam för svar över det..
Vore bra att veta exakt vad jag måste åtgärda..
Ha det gott så länge kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback