tävling på ingående

Imorgon så ska jag till Parken Zoo med hela familjen :)
Så jag ordnar med detta idag istället, som lovat så sa jag att det skulle dyka upp fler tävlingar här ;)
Så jag tänkte dra igång en tävling nu så drar jag nog igång en till imorgon om den tävling jag lägger upp nu har nått ett tävlandeantal på 7 st. Det låter väl som en bra ideé?
Idag har det inte varit något vidare väder.
Men vad gör det vi lär ju behöva all energi vi har till morgon dagen, inte sant ;)
Så fort jag gjort klart detta inlägg så ska jag knopa ihop tävlingsreglerna.
Jag har inte bara en till tävling utan faktum är att jag har några på lager ;)
Så ni kommer få en hel del bra erbjudanden och tillfällen att delta i mina tävlingar.
Jag tycker att det är otroligt roligt att få hålla i dessa och dela med mig utav lite glädje i vardagen.
Även om du kanske inte just vinner i den första tävlingen så vet man aldrig om det är din tur nästa gång heller.
Jag väljer inte vinnaren för hand och tycke utan använder mig utav slump.nu jag tycker att den funkar jätte bra och den är enkel..
Nä vad säger ni ska jag snabba på och lägga ut den nya tävlingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback