Torsdag

Håller på att sätta ihop regler för den kommande tävlingen som startar idag lite senare får det bli.
Just nu så har jag fullt upp med barnen.
Har varit på öppna föskolan en sväng idag som öppnat igen efter sommaren.
Ber om ursäkt att jag inte startat tävlingen som jag skrev men jag har helt enkelt haft fullt upp, sitter ju och håller på att sy sammtidigt som jag ska hålla bloggen levande och ta hand om mina barn och umgås med min man.
Men att umgås med mina vänner dröjer dem flesta har själva fått barn nu så dem är hemma och myser jag har inte världens längsta tid på mig att göra annat medans Leone är på dagis heller, hon går ju bara till 14 tis ons och tor resterande dagar på veckan är hon ledig.
Imorgon så får vi besök också, så ni vet att om jag inte skriver något så är det för att jag vill vara social med min kära momme =)
Sen är det marknad i helgen också, roligt och spännande att se vad dem har att bjuda på denna gång.
Pjuh ubland undrar man ju vad man gör av sina dagar för när man sitter så här och ska skriva allt vad man gjort så blir man ju bara snurrig haha, så oftast skriver jag bara om en grej jag gjort för att bespara er en snurrig fartfylld vardag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback