Vinnaren Kalaslagret

Då var tävlingen avslutad som jag hade äran att få hålla i i samarbete med Kalaslagret.
Jag vill först och främst tacka kalaslagret för ett underbara samarbetet och hoppas på ett fortgående med fler tävlingar :)
Kalaslagret har verkligen ett hel grymt sortiment för alla dessa olika festligheter och tillställningar.
Det är verkligen värt minst ett besök, för att inte tala om att priserna är rena dröm piserna på alla möjliga saker ;)
Om jag hade vunnit ett sådant här pris så hade jag kunnat ordna bästa våran bröllopsdag firar 2år som gifta, 4års kalaset av bästa sort till stora prinsessan & ett 1års klas av det bästa sort till min lilla prinsessa.
Ja bara svammlar på dags att tala om vinnaren kanske hihi


Sååååå




Är ni med då?





trummvirvel tack....




Då har jag äran att presentera vinnaren



Stort grattis




Vinsten går till




ba




da






dam








dam







daaaa











Stort grattis till dig Linda
Jag ser gärna ditt svar inom 3 dagar annars så måste jag tyvärr dra en ny vinnare
Tack till er alla som deltagit, bättre lycka nästa gång men kom ihåg att jag har flera tävlingar att lägga ut och vem vet kanske är det just din tur nästa gång ;)

Kommentarer
Carolina säger:

Grattis till vinnaren! Jag har en tävling med likadant pris inne hos mig, så ni som inte vann kan alltid prova lyckan hos mig :-)

2010-08-01 | 14:14:34
Bloggadress: http://carolina1979.se
Linda säger:

Åh, vad kul! Hur gör jag nu?



Kram

2010-08-01 | 17:34:16
Bloggadress: http://lii76.blogg.se/
Fröken M säger:

kul ! då ska jag hålla utkik efter nästa tävling =)

2010-08-01 | 18:34:16
Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback