Söndag

Jag fick värsta rycket igår hehe.
Alltså på ett bra sätt inget dåligt med det, när barnen lagt sig så fick jag för mig att jag skulle sy.
Så det gjorde jag och är nästan klar, var ju tvungen att avbryta eftersom att jag måste få sova lite också ;)
Men det är inte alls mycket kvar att göra.
Jag tror att det kommer bli riktigt ful väder här idag, det känns som så på luften.
Så ser det ut som det om man kikar upp på himlen.
Nåväl det får väl bli en dag hemma till största delen då, det längsta jag skulle göra är väl att gå ut i lekparken ;)
Så fick jag sovmorgon idag också, tack snälla älskling ♥
Imorgon är det en speciell dag, en dag som för 2 år sedan var fyll med lycka och glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback