10e December

Måste köpa tyg tyg tyg :)
Producera mer att visa er, bygga upp den egna sidan för SmåSöta eftersom jag numera flyttar allting dit som har med det att göra, enklare att hitta lite mer organiserat. Där finns även prislista och bilder på diverse saker.
Hur du gör en beställning osv.
Spännande?
Jag tycker det är super roligt och kommer sträva efter att fylla på det så mycket som jag bara kan tills jag känner mig helt nöjd. Somliga saker som kommer är mer för alla barn oavsett pojke flicka storasyskon eller småsyskon.
Saker till dig som förälder som vill få något eget och mer personligt till just ditt hem.

Fortsätt att kommentera under inlägget "bokstavskudde" ;)
Glöm heller inte bort någon av dem andra pågående tävlingarna med underbara vinster.
Somliga närmar sig sitt slut fortare än andra så ni får vara lite på alerten.

Barnen är för övrigt lediga idag, och båda ligger och vilar just nu så jag passade på att skriva lite här.
Nu ska jag sätta mig ner och skissa på lite fler idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback