18e December

Idag är en dag som alla andra dagar hehe närå.
Får besök om ett tag, trevligt.
Barnen är så fint klädda idag dem har på sig likadana klänningar inte samma färg då, men liknande.
Jazmine har på sig denna och ett par rosa strumpbyxor.



Leone har en likadan klänning fast en blå så den har hon och ett par svarta thigths.
Dem är så fin så ♥
Har städat en del idag och väntar på att tvättmaskinen ska vara klar så jag får hänga den i godan tid också.
Jag har ju en del nya kort att visa men då jag inte vet om jag vågar lägga in dem i datorn ännu så får det vänta lite tills jag vet att det är säkert.
Ni missar väl inte dem underbara tävlingarna? (se miniatyrbilderna i sidospalten eller under fliken 123 uppe vid headern.)  Det närmar sig slutet på 2st utav dem som slutar om 2 dagar så skynda er så ni inte missar tillfället ;)

Nu kallas det för middag så det är dags att göra det.
Så hörs vi senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback