19e December

Igår så skickade jag bilder hit för att visa er men det vill inte som jag vill därav enbart texten eller ja så synd det för mig iaf?

Söndag idag och imorgon är det utbetalning då blir det stress som varenda jul med att hinna att handla alla julklappar planera allt in i minsta detalj eller nej förresten glöm det för det går inte att hålla planeringen iaf det kommer att se ut som alltid super stressigt och inte ett dugg njutbart!
Ja för oftast så är  det så att man får veta en tid man ska vara på plats "A" så bestämmer man med plats "B" att vi tar julfirandet då istället så slipper ni vänta och vi stressa ihjäl oss på kuppen. Men plats "A" har en tendens till att ändra på den så kallade planeringen varenda eviga gång så det blir mer stressigt än det redan var innna.. Sen när man är där så är inget klart iaf och du får vänta i timmar? nä pyttsan förlåt men jag vill inte ha stress jag vill ha det lugnt och harmoniskt, att få koppla av och bara ha en mysig dag för mina barn.

Jag + Stress = 20/80 att det går min väg och inte att jag får ont i min mage och tappar lusen för allting och bara vill hem igen och det är fort.

Det är ju inte lugnt förran maten står på bordet och man sätter sig ner för att äta, efter det brukar allting lugna ner sig och det lägger sig likt ett snötäcke av relaxation i luften.

Jag har beställning att ordna med och det är mer brottom med den än ett julbord, eller mer lockande kanske jag ska säga? Imorgon avslutas två av dem pågående tävlingarna så än är det inte för sent att delta! Klicka på miniatyr bilderna i sidospalten eller på fliken 123 uppe vid header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback