21a December

fukost check
lunch check
middag check

Idag så har jag varit och lämnat in min symaskin!
Pengarna tillbaka - mycket bra
En ny inväntas - ännu bättre :D
Så idag har det varit en sådan dag, rätt lugn men ändå inte hehe
Daniel är och handlar just nu medans jag är här hemma och väntar på att han kommer tillbaka.
Julklappar skafortfarande handlas men det tar vi kanske imorgon och då beger vi oss ut tidigare.
Ni har väl inte misat dem dragna vinnarna i dem avslutade tävlingarna.
Dem som slutar idag pågår till klockan 21, vinnare publiceras antingen efter det eller imorgon beroende på hur tiden ser ut för mig.

hur har din dag varit?

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Här har dagen varit upp och ner. Har velat gjort sååå mycket men har inte blivit av utan mest tagit det lugn och setat vid datorn...

2010-12-21 | 19:19:30
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
Jenny ♥ säger:

Tassar in en snabbis och önskar en riktigt god jul! många kramar /jenny

2010-12-21 | 22:03:46
Bloggadress: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback