Fredag

Vilken dag känner mig på extremt bra humör trots morgonens start med att bli skallad av Leone haha
rätt på näsan ja det var ju inte meningen hon hade lagt sig bredvid mig i sängen, hade blivit väckt att byggarbetarna som håller på i huset (inte här hemma hos någon granne!) så skulle hon väl flytta på sitt huvud och drar bak sitt huvud med en fart som resulterar i att hon skallar mig rätt på näsan yepp bra start :P
Ni missar väl inte tävlingarna som startat?
Ni ser alla bilderna i min sidomeny dem små bilderna är klickbara och öppnar direkt till den tävlingen. 

Igår gjorde jag pepparkaksknäck och chokladkola, sen fixade jag mitt fina pepparkakshus som är en slottsborg mer ;) bild kommer bild kommer.. Jag har hunnit smaka på chokladkolan endast och jag kan ju medge att den vart himmelsktgod! rekomenderas kraftigt. Vill i ha recept så kommer det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback