late update

Haft en bra dag väldigt trött är jag och jag har inte lagt in några bilder ännu heller, datan är ju fortfarande krånglig så jag gör det så fort jag kan.
Var ett jätte fint Lucia tåg på Leones dagis, så stolt så!
Jazmine trivdes jätte bra där hon ville inte hem, men sjuk som hon är med sin feber som vägrar ge med sig så fick hon ju lov att följa med hem hon somnade i vagnen på väg hem. La henne i sin säng när vi kom hem men då var hon så pigg och skulle upp hehe.
Söta ni är som hjälper mig HÄR fortsätt gärna lägg eran "gilla" röst mera (notera att man först måste gilla MyKidoo på facebook sedan välja gilla på kortet)


Förlåt men vad har jag missat??! fått denna kommentar under Måndagslistan 30/8, jag sitter fortfarande som ett frågetecken .. helt ärligt alltså.. nån som har en idée?

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Konstig kommentar!? :/



Har röstat nu! :)

2010-12-14 | 01:26:44
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
sara - mamma till wilda säger:

Då ska jag försöka igen =)

2010-12-14 | 07:28:20
Bloggadress: http://saratilling.devote.se
Spacegirl säger:

Spam!

2010-12-14 | 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback