Måndagslistan 20/12

 Idag är det måndag och jag är glad för att

Jag har två underbara döttrar

 Att Leone växer mer och blir ännu mera självständig och målmedveten

 Att Jazmine vill visa sig vara självständig och kan själv hihi

 Leone tala om minst en gång om dagen att hon älskar mig

 Jazmine gosar minst en gång om dagen så kommer hon och vill kramas lite

 Att älsklingen med jämna mellanrum behandlar mig som en prinsessa och skämmer bort mig

 Att jag har flera underbara tävlingar igång och fyller på allt eftersom!

 Att ni underbara kommer med fina kommentarer Tack, det uppskattas verkligen!

 Att det är julafton om 4 dagar

Tack Jenny för underbara starten av måndagslistorna.

Kommentarer
britta Bloggar säger:

Åh vilken bra lista!

2010-12-22 | 10:41:20
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback