Måndagslistan 27/12 ♥

Då var det dags för den härliga måndagslistan, den sista för denna månad också
Och som vanligt så är det tack till Jenny som startade detta, där kan ni även ta del av andras härliga måndagslistor.


Idag är det måndag och jag är glad för att:

 Julaftons firandet vart kanon, jag känner mig hel nöjd.

 Barnen leker och busar, sådant som får mitt hjärta att skutta

 Jag får min nya symaskin idag eller imorgon

 Har bestämt mig för att utöka lite mer genom virkning och stickning.

 Beställningar att göra

 Förbereda inför kommande tävling

 SÅ mycket som händer att jag knapt vågar skriva om det än, förrän jag är nått dit.

 Jazmine utalar sig mer och mer i sitt talande, supergulligt.

 Leone är världens bästa storasyster som är så mån om Jazmine.

 Älskar mina tjejor Leone och Jazmine ni är mina prinsessor som förgyller mitt liv,
    att få vara en del av er och dela eran lycka är det bästa som finns.

 Älskar min egna lilla familj

 Älskar dig Daniel min älskade man, glad över att jag har dig.

 För att ni är så underbara som läser här, roligt att se att ni ökar i antalet deltagande på
    min egen sponsrade tävling, keep it ut

 För dem underbara pågående tävlingarna som pågår just nu, tack till MyKidoo & Barntavlor



Önskar er alla en fortsatt bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback