Måndagslistan 6/12 ♥

Idag är det måndag och det är dags för att sprida lite värme och glädje med den underbara måndagslistan, ta del du med genom att kika in hos Jenny.

Idag är det måndag och jag är glad för att

 Jag har en underbar familj

 Vart mysigt julbakande igår

 ska bakas mer idag

 Leone bara älskar sig gympapåse

 Jazmine är bara så underbar och gosig som bara hon kan, kommer och kramas och pussas gärna hela dagarna om hon får hihi.

 Min älskade underbara man kommer först med blommor (bara så där) sen kommer han med en present som verkligen var välbehövlig,Tack Daniel

 Jag är allt en mångsysslare, jag gör gärna flera saker sammtidigt oavsett om det har med pysslande eller planerande att göra jag har alltid mer än en boll i luften. And guess what i loke it that way

 Många underbara spännande samarbeten och tävlingar, ska starta en senare idag om jag lyckas ordna med en tävlingsbild via webben annars startar den imorgon.



 För att ni mina läsare - är grymma, tack för att ni stannar ♥

Kommentarer
britta bloggar säger:

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

2010-12-06 | 21:29:57
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback