positivit eller negativt?

Jag har ett stort problem att blogga från min mobil och få med bilderna till inlägget är det någon annan som har detta problem?

Känner mig så jäkla sterssad ås jag finner inga ord, ja då tänker ni ja men varför sätter du då dig och bloggar??
Jo för att Leone vill inte klä på sig och Jazmine ligger i sängen. Jag har några ärenden att uträtta en del saker att handla så detta gör det inte enklare eller bättre.
Leone är ju en väldigt envis liten tjej och allt ska vara som hon vill annars fungerar det inte alls, ja jag kan verkligen inte påstå att det är lätt att vara hennes mamma alla gånger för det blir en del prövningar. Tur är väl det att jag själv är envis och att jag inte är den som ger vika.
Anledning till att jag känner mig stressad är för att jag måste ta mig till hälla och jag måste ta mig ner till stan, på hälla har jag fler ärenden än nere på stan hälla är prio ett men ändå så känner jag att jag kan ta det sen då det blir mer bärande dit och hem än från stan, för på stan ska jag köpa tyger på hälla måste jag fixa med min symaskin som jag tröttnat nå så fruktansvärt på för den har nå allvarliga problem! Den ska bytas ut till en annan ett annat märke som jag hoppas fungerar mycket bättre. Den jag har i dagsläget fungerar felfritt i omgångar och i andra så vill den inte så den åker idag och där med basta.

Jag har funderat på en sak, det måste ju vara roligare att läsa positiva saker än negativa saker. jag försöker hålla det positivt men ibland så kommer det något som man känner att man bara måste få skriva och då gör man det.
MEn om man tar med barnen tex eller något mer personligt då vill väl ingen läsa om något skit tråkigt och negativt utan då vill man väl mer ha det positiva att det ska lyftas fram eller? har jag missförstått det?
Det är iaf sådant jag gillar att läsa mer än något som man bara funderar på vart vill du komma? hur tänkte du när du väntade ditt barn hur trodde du att det skulle bli/vara....
Så vad föredrar du positivt eller negativt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback