Pysslar & syr

Jag har sytt en mössa denna kväll jag förberedde en mössa ett par tossor och en dregglis, Håller på att ordna med snygga ettiketter att fästa och dessa tar extramt mycket tid att göra för hand men vad gör man inte?
Jag letar efter bra ettiketter att fästa på, men jag vill inte ha vanligt och tråkigt det ska ändå kännas personligt. Tyvärr så verkar alla använda sig av samma typsnitt och tillverkare så nej tack, alla tänker väl samma som mig på det. Det tror jag ju iaf..men vet vet? Nu ska jag fortsätta med mitt pysslande och skapande.



Lalala oj då, ibland måste man visa sitt tålamod också innan man skriver och ber om hjälp visst... *visslar*
Ja får la kontakta en bekant om hjälp med detta för han vet uppenbarligen lite mer om detta hur jag ska gå tillväga.. Jag har då noterad att en viss herre är sammankopplad med detta iaf :)
För nu fick jag nog skämmas lite hahaha iaf om herrn noterar detta tjillivippen deluxe nu kanske? eller?
Kanske borde kolla med Älsklinen om han kan hjälpa mig Daniel är ju väldigt kunnig han också, jag är ju inte helt bakom när det kommer till koder och så men det här är ju nytt och då får man väl klia sig i huvudet och fundera samt be om hjälp ändå va?
Roligt och gulligt ändå med så snabb respons Thank you Binero, men en lite smärre chok för mig dock.
Jag har ändå en annan fundering det är ju domännamn detta gäller.. men är min inloggning som vanligt här eller hos binero för inlägg sen? Nu känner jag mig ännu dummare men what the f*ck man måste ju fråga för att få veta något också.. Hur kommer detta sluta, blir nog bra tillslut bara jag får ordning på allting.


Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback