reminder

Nu verkar det ha släppt lite för Jazmine, det låter åtminstonde inte likadant som tidigare när vi vaknade.
Jätte skönt faktiskt. Jag gav iaf ventolin och gick in i badrummet satte igång vatten på varmt flöde stängde dörren och lät det bildas ånga, det är ju bra det med då det vidgar luftvägarna. Somliga säger kallvatten men ja tycker varmvatten har en bättre effekt.


Snart dags för lunch så det är på hög tid att börja laga till det ;)


Just A Reminder

Ni glömer väl inte bort att kika på mitt erbjudande

Finns intresset men kanske inte vet om det är möjligt med just din önskan?

Prata med mig så löser det sig ;)

Det är exakt 1 månad kvar på erbjudandet alltså 31 dagar.

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Skönt att hon mår bättre nu!



Tänkte höra om du dragit en vinnare i Living and Room tävlingen där man kunde vinna en "Cottage värmeljuslykta"? Jag som läser din blogg kanske har blivit blind? :P Hahaha!

2010-12-15 | 21:32:14
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
Liselotte säger:

Du kan väl dra vinnare nu?

2010-12-16 | 06:53:51
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback