Tisdag kväll

Jäkla skit också tänkte skicka bilder jag har i mobilen, och visa hur barnen såg ut igår men bilderna ville inte synas och jag kunde visst inte skicka om dem heller jobbigt med kontantkort på så vis :P
Alltså att pengarna tar slut på kortet jaja får ta det en annan dag ändå da.
Jag är jätte trött idag och det blir en tidig säng gång för mig idag.

Nu måste ja ta hand om mina älskade döttrar som är lite för busiga just nu, eller ja Jazmine är ju sjuk så hon r inte så busig däremot mammig Leone vill "pärla" men inte själv utan det ska jag göra har hon bestämmt ska försöka övertala henne att göra det själv hehe hon som ville pärla då får hon pärla själv också.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Här har dagen varit rätt seg. Mest kikat på tvn och tagit det lugnt. Har du fått något svar från Milk&MIlla om det gick att splitta på presentkortet? :)

2010-12-14 | 20:26:38
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
pojkmaffia säger:

tack så mkt för den fina kommentaren, skönt att se att andra föräldrar faktiskt tänker på ett sunt sätt.



kan väl svara på din fråga i bloggen med ;)

min dag har varit att sitta och pränta in massa information i en väns huvud inför hennes prov imorgon!

2010-12-14 | 21:17:51
Bloggadress: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback