torsdag

Alltså hon är inte bättre Jazmine hon hade tok svårt att andas när jag vaknade igår, all text verkar inte ha kommit med på något konstigt vänster..jätte jobbigt, jobbigt för henne och jobbigt för mig som förälder.
Jag känner ju automatiskt att man "kastar" sig påJazmine när det är nånting att man vill vara med och se hur det är med henne, att man prioriterar det mer än annat, men det är väl inte så konstigt heller va?
Nä okej jag är inte direkt en hönsmamma, barn lär sig inget mer än att dem inte får göra något med det.
Jag går inte bakom henne och ser efter varenda steg hon tar men jag skyndar mig om jag hör att hon hostar eller hör att hon har ansträngd andning.
Alltså jag menar tänkt dig vakna och du hör ett litet barn med extrem ansträngd andning att man verkligen hör hur hon kippar efter andan och har svårt att andas, det är inget man vill vakna till precis..
nåväl det visar sig lite ibland det gör det, jag vet inte om det är förkylningsastma eller om det lutar mer åt annat håll, eftersom att ventolin tar sån förbaskad lång tid innan det visar effekt så tvekar jag extremt mycket på det faktiskt.


Jag drog i golvet igår, ja det låter nog jätte hemskt. men ja har man inte ögonen öppna och är uppmärksam så kan olyckor ske, är glad att det var jag och inte någon av barnen även om jag har super ont just nu och blå vid min axel, då vill jag inte ens veta hur det ser ut bak på ryggen.. slog mig rätt rejält när jag drog i golvet med en jädra fart, då jag lyckades med något som man kan klassa som omöjligt innomhus jag halkade.

Måste gå till Jazmine nu,

Är du ett rockefella fan? klicka då här och få ta del av en bra rabatt.
många fler rabatter finns så kika om du hittar något som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback