1aDecember

Uppe före tuppen har man varit idag..
Så nu skulle jag känna för att gå och sova igen, om jag ska vara helt ärlig för jag vaknade före klockan 5.. pjuh, lite halvt kämpigt att hålla ögonen öppen innan man ens vaknat till själv det är ju en sak som är säker. hehe jag är fortfarande trött givetvis kanske är lite förståeligt trotts allt.
Aja what ever nu går vi över till något som är mycket mycket roligare :)

Någon som tittade på julkalender på tvn denna morgon, när första luckan öppnades till dagen i ära 1a dec?
På tal om julkalender så är det ju några som har en egen julkalender som man kan följa, tänkte tipsa lite om dessa.

Så den första luckan visar:


Hos Diana: så är det detta som doldes under första luckan
på hennes Julkalender du kan följa där,

Vinn
just nu ett par valfria crocs från Kotteshoppen hos Diana.







Hos Carolina:
 
                             ”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender 
                         om ett valfritt värmedjur från Ljuskraft! 
                                   Var med och tävla du också!”



Luck öpnningar kan komma att fyllas på underdagen :) Jag har inte riktigt koll på alla som har den. tipsa gärna :)


Kommentarer
lovisa säger:

Just nu säljer jag skor på bloggen.

om du har strl. 36-37 kan du ta dig en titt!:)

annars får du ha en fin dag!:)

2010-12-01 | 13:47:51
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Johanna mamma till 2 prinsessor säger:

2010-12-02 | 10:51:12
Bloggadress: http://johannamadeit.blogg.se/
Bilalnathalie säger:

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-01-28 | 11:31:11
Bloggadress: http://bilalnathalie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback