whats wrong

whats wrong with this picture?

Jag har alltså haft 3 nya vinnare men jag har då inte hört från en enda av dem?!
Ska det vara så här vad är det för fel på den här bilden please tell me whats wrong with this picture what am i doing so wrong!?

Så en än gång jag dra nya vinnare!! och jag hoppas för guds skull att det är mer krut i er och lite mer energi ;)

Sitter just nu och för allra första gången så har jag gett med mig jag gav efter min nyfikenhet var alldeles för stark jag kunde inte längre motstå, känner mig så svag, svag som ger vika på detta sätt för det här. det är ju nästan skamligt :D
Haha lät det som värsta grejen nu? ;)
Jag sitter med en Ben&Jerry's, jag har läänge varit nyfiken på dem hur det smakar vad som är så speciellt med glassen ja för det är ändå bara glass men det behandlas ju nästan som att det vore guld i grejerna. Är det någon av er som noterat priset på dem?
Här varierar det något men priserna ligger relativt nära varann närmare 50spänn hajja grejjen det är bara glass med extra tillsatta smakämnen ta tex Cookie Dough det kan du faktiskt göra själv. Det är just den som jag äter på nu btw, jag är inte mycket för glass så att jag kan svepa hela direkt nej nej jag har skrapat lite på ytan bara så den läre väl räcka ett tag :P
Förresten jag har ett recept på en glass med just kakor/ deg som tillsattset någon som är nyfiken på att pröva göra själv? hojta så skriver jag ner den!

Kommentarer
evamar säger:

Nja, det är väl inte direkt du som gör fel utan de. :)

2010-12-08 | 21:41:48
Bloggadress: http://evamar.blogg.se/
Sandra - mamma till Molly säger:

Jag har faktiskt bara köpt en B&J glass i en kiosk i sommras. Då kunde man köpa som en liten kaka för 25kr tror jag det var med glass emellan. Riktigt god men lite för mycket! Har inte vågat mig på att köpa en butt från affären för jag skulle nog bli fast och inte har jag då råd att köpa glass för 50kr! :O

2010-12-09 | 01:44:13
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
Anna L säger:

Måste fråga - när du drar dina vinnare meddelar du då dem via mail att de vunnit eller måste man aktivt gå in på bloggen och kolla om man vunnit??

2010-12-09 | 07:54:50
Angelica säger:

Ååååh,dra nya vinnare så hoppas jag att jag har turen att vinna ;)

2010-12-10 | 10:41:58
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback