wihooow

Nu så har vi ändrat på adressen hit också =)
Som jag skrev redan igår så är det samma http://alskadefranforstastund.se
Nu matchar det lite mer  tycker jag iaf.

wihooow *glädjetjut*

Igår så skulle jag sy var det tänkt men tji fick jag, jag kom inte så långt från att ha lagt barnen till att jag slummra till i soffan till att Leone vaknade och var uppe typ hela denna natt också så vart det aldrig av.. Jag försökte med allt vad en mamma kan försöka med får att få henne att vilja stanna kvar i sängen och sova. Jag virkade iaf lite granna ;) Jag ville testa den ny symaskinen för att se om denna var till det positivare som jag förväntar mig såklart..

Vad tycker ni om mitt adressbyte, vart det inte bättre mindre krångligt
eller
vart det krångligare
Jag hoppas ni fortsätter att följa mig
och kika in här för att läsa.

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

sv: japp jag la märke till det! :)

2010-12-28 | 12:29:58
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback