besök *check*

Så har vi haft det trevliga besöket :)
Nu så har jag inte gjort så mycket försökt vila lite men det funkar inte huvudet har börjat värka på mig :/
Jazmine börjar bli lite hungrig & trött så ja får ta å fixa det innan jag försöker vila mera.
Leone ligger och vilar en sväng men hon ska snart komma upp har jag bestämmt om typ 5 min max kanske.
Annars så blir det jobbigt ikväll då vill hon inte sova som hon borde.
Nej om man ska ta Jazmine nu kanske. Ska plocka upp från frysen inför middagen också =)
ha det gott så länge.
Kram

Kommentarer
Carolina säger:

Kika på så mycket du vill :)



Åh vad bra. Visst är det så att det gör ont, både gällande barn och djur när det är något. Men det brukar ju bli bra, så man får ha det i åtanke :)

2010-02-04 | 14:39:45
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/
Lina säger:

inte kul med huvudvärk, hoppas den går över snart!



skulle vara roligt om du la ut en bild på inbjudningskorten sen, så man får se hur fina dom blev! :)

2010-02-04 | 15:26:11
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback