bra eller vad

Efter lite trixande med koder så har jag nu fixat båda systrarnas designer :D
jag hoppas bara att andra syster bli nöjd med sin hon också annars  så får jag helt enkelt göra en ny till henne.
Men jag fixar och donar till hon känner sig helt nöjd.
Nu har Daniel kommit hem från att ha varit och storhandlat, allt ligger redan i frysen hihi
Nu ska jag hänga tvätt och ta hand om mina flickor :)
Är det någon som känner att bloggen känns lite dyster så hojta så fixar jag det tycker bara att det är roligt hihi
ska försöka mig på att göra så det inte ser så enformigt ut också så det syns att det är olika "avdelningar" på det hela.
Ha ha Jazmine ligger i sin säng och skrattar för sig själv hon är ju bara för go den lilla tösen.
Ha det gött så länge så hörs vi nog senare.
Daniel ska iaf spela en sväng nu.
Hej svejs!


Kommentarer
Malin säger:

Du är så duktig!

2010-02-27 | 17:30:41
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback