dagens to do- check

Imorse så gick det så bra så hann i dog tid till dagis med Lenoe, Hon satt i pulkan så jag hade Jazmine i vagnen och drog Leone i pulkan :)
Sen hem och hämta breven la dem på lådan så nu är dem postade. finally
Sen hem å göra sig klar för att gå till BM å därefter till BVC
Jazmine fick dos 1 vac idag första gick jätte bra den andra var inte alls lika rolig den ska tydligen svida å det märktes på henne för hon vart inte alls så glad över den :( min plutta
Hon vägdes och mättes i vanlig ordning innan hon fick vac.
hon väger nu 5590g och är 59.6cm lång :D hon växer så det knakar lill pluttan
Väl hemma igen så var det bara tt fixa lunch och äta va såå hungrig när vi kom hem.
Sen tog det inte så lång stund innan vi skulle hämta Leone jag och Jazmine alltså
Men det gick bra det med hon följde med utan problem =)

Bjuder på en bild av mig å Daniel ♥



osminkad å grann haha men det bjuder jag på idag
hej hej

Kommentarer
Lina säger:

vilken fin tapet du ser ut att ha :) man såg ju inte så mycket av den, men det man såg ser väldigt tjusigt ut:)

2010-02-11 | 20:58:00
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Lina säger:

ja, det vore roligt :) spana in tapeten på nära håll ;)

2010-02-11 | 22:49:02
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback