ibland kan man

Vilken produktiv dag jag har haft idag.

Allt jag gjort idag:

♦ Frukost
◊ Lunch
♦ Städat
◊ Bakat
♦ Middag
◊ Nattat barn
♦ Tittat på tv
◊ Målat lite (läs kladda)
♦ Pratat i telefon :D
◊ Tagit hand om mina älskade små prinsessor
♦ Fikat

Ibland kan man allt hinna göra så sjukt mycket under en hel dag, när man gjort det så känns det så bra efteråt :)

Åh snart kanske se på lite film innan sängen kallar :)
Upp tidigt imorgon med å hålla full rulle heela dan.
Måste ringa lite samtal imorgon också, bara mina kära barn tillåter mig prata i telefon. :) (läs det med ett leende på läpparna)

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Lina säger:

Oj, vad du hann med :) Jag skulle göra massor med saker idag, men så hörde jobbet av sig och då kom jag på att jag skulle jobba inatt, så det blev ingenting gjort. Hann iaf ta ett varmt och skönt bad :) Vill inte flänga runt innan jag ska jobba natt, då blir jag så trött när jag ska jobba.



2010-02-08 | 16:28:18
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback