*klapp på axeln*

Idag så har jag pysslat lite med inbjudningskorten inför dopet :)
Har ringt till kyrkan och kollat tider så nu återstår bara att fastställa en av dem dagarna också hihi.
Snart är Leone hemma från dagis så då får jag pausa med pysslandet och ängna lite till till henne också :)
När jag är helt klart med korten så kan jag ta kort och lägga ut här så får ni se mitt fina verk.
Nä nu ska jag ta ett allra sista ryck med det innan prinsessan kommer hem.
Jag har städat och tvättat lite idag med, så jag har varit så duktig så disken tog jag igår ;)
Ha de gott så länge.
skriver säkert nå senare.
Kram

Kommentarer
Carolina säger:

Mysigt att pyssla ♥

2010-02-02 | 15:56:02
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback