naaw

Ni är ju bara för goa :) ♥ jag blir så glad över era kommentarer.
Nu ska vi strax kila ner till affären och handla det som saknas så vi kan baka mumms
Vad vi ska hitta på att baka var en helt annan femma haha
men nåt mummsigt ska vi nog hitta på :D
Kort kommer på inbjudningskorten får se om jag tar ett kort på dem idag eller imorgon men det kommer iaf.
Det finns garanterat dem som gör tiotusen gånger snyggare men nu har jag gjort på vad jag haft hemma så för mig så är det fina enkla kort denna gång :)
Nu ska jag börja klä barna så det är klart när Daniel kommer upp så vi kan gå direkt :)
eller ja jag kan ju lika gärna åka ner och möta honom i trapphuset om jag hinner det dvs ;)
Lajter.
Kram

Kommentarer
Carolina säger:

Precis, de flesta kontroller man gör kan oftast vara för att lugna ner anhöriga och den som är "drabbade". Dom kollar min födelsemärken mest för att jag är livrädd, inte för att dom tycker dom behöver haha.

2010-02-04 | 16:36:51
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/
Carolina säger:

Absolut, det ska man göra :) Så blir man själv lugn i alla fall :) Godnatt ♥

2010-02-04 | 22:32:30
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback