no more "blondie"

Det vart ingen bakning idag.
När vi kommit till affären så ringer min kära mor och frågar om hon får ha tufflan (Leone) över natten istället för imorgon som vi hade sagt först, självklart så fick hon det.
Leone ville så gärna följa med och sova hos mormor :D
Så satte jag mig med inbjudningskorten och gjorde några till, så helt plötsligt ringer telefonen (va ifrån porttelen) en som säger ja kan du öppna.. tack..
Jag vart som ett frågetecken fattade inte vem det var eller om det ens var till mig då jag inte väntade något besök.
Så fick jag oväntat besök idag min lilla syster å kusin kom hit.
Ja skrattade när jag såg att det var dem som kom.
Fick mitt hår färgat :) tack kära syster å tack kusin som hjälpte till att passa Jazmine medans vi färgade håret :)
Då hon inte alls får vara i närheten när man gör det så tog kusin mer än gärna på sig att underhålla min lilla älskling å få gosa bebis hihi.
Nä men nu ska jag slänga mig på soffan en sväng och pyssla mer med korten :)
ska ta kort på dem kort som är klara så ni får se dem så länge.
Men lägger nog in det imorgon iså fall, för nu är det slut bloggat för idag :)
Ha det gott.
Kram

Kommentarer
Wilhelmjeanette säger:

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-04-28 | 08:44:31
Bloggadress: http://wilhelmjeanette.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback