prinsessor

Nu mår jag inte lika dåligt över den avbokade tiden :)
Hållt på lite med injbjudningskorten idag med å inhandlat NYTT lim då mitt inte kunde hittas någonstans :/
blir en tidig kväller idag ska upp förbaskat tidigt (huuwa) kl 8.15 ska vi infinna oss på sjukhuset gärna före så dem hinner ge ögondroppar så det hinner värka innan kontrollen.
Det är inte så allvarligt utan mer en säkerhetsåtgärd (kan vi kalla det) som ska göras, för säkerhetens skull så måste Jazmine också kollas då Leone redan går på regelbundna kontroller.
Men jag ska allt hinna göra lite fler inbjudningskort, så jag kan sätta mig ner och limma där det behövs sen när jag gjort en hög :) känns som att det går lite fortare då.
Leone har badat idag igen hon ville så gärna göra de :) givetvis så säger jag inte nej till det tycker bara det är bra att hon vill självmant tvätta sig blir det dagligen så är jag super nöjd men har heller inget emot om det skulle vara varannan.
Nu säger hon att hon vill gå och lägga sig.. får ta å fixa det annars står hon här bredvid mig å tjatar tills ja går och nattar henne haha. älskade prinsessan
Så kallar minisen på mig också så nu har vi lite arbete att utföra, sysslorna kallar med andra ord.
Ha det gott.
Kram


Kommentarer
Carolina säger:

Har publicerat close-ups på bröllopsbilder i bloggen nu. Kika gärna inom och säg vad du tycker ♥ (Fler bilder från bröllopet kommer.)

2010-02-03 | 19:39:53
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback