så hjärtat brister

Så har man kommit hem fråm ögonkliniken på sjukhuset.
Usch så otäckt när dem ska kolla :(
Men allt ser bra ut dem ser inga tecken på retinoblastom.
Så det känns skönt att veta det iaf.
Men man känner sig så maktlös när dem kollar för det blir ju inga glada miner under undersökningen på ett litet barn.
Leone är ju hemma från dagis idag eftersom vi skulle hade tid 8.15 Leone var så stöttande för Jazmine, klappa henne på kinden och kramade henne och sa att det inte var någon fara att det var bra nu. Min gullunge ♥♥♥♥♥♥♥
Var 3:e månad så ska vi gå och kolla iaf med Jazmine som en säkerhet och för att se om det sker någon förändring vilket jag inte tror men ändå.
Jazmine är helt utmattad och sover just nu, vaknar nog om en stund av att hon är hungrig. Det tar en hel del på krafterna när man gör en sån undersökning. Min plutta ♥♥♥♥♥♥♥
Nu väntar vi på bäste Malin som är på väg, kaffet är igångsatt så hon får upp värmen från promenixen hit ;)
Så nu ska jag bara vänta på att hon kommer så ska jag vara social med henne å inte sitta här å skriva. 
Ha de gott så länge.
Kramis

Kommentarer
Carolina säger:

KRYA PÅ HENNE!!!



TACK så mycket!



Hoppas du får en bra dag och att du håller utkik på min blogg under dagen ♥ ♥ ♥

2010-02-04 | 11:04:47
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback